eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoo gwarancji › Re: o gwarancji
  • Data: 2004-09-15 21:43:32
    Temat: Re: o gwarancji
    Od: "marik" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "fi5h" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ciabdi$oa2$1@news.onet.pl...
    > JDM wrote:
    >> witam
    >> popsulo mnie sie urzadzenie do odtwarzania mp3 takie male przenosne :)
    >> w umowie jest ze nabywca musi dostarczyc sprzet do producenta
    >> i pan w sklepie mowi mi ze to ja, klijent, musze sie sam o to
    >> zatroszczyc...

    UWAŻAJ! to potencjalny krętacz, może robić duże problemy.

    ale powiedzial ze jeszcze to sprawdzi :)
    >> a moze ktos wie co na to prawo??
    >
    > Tak powinienes dostarczyc sprzet do gwaranta. sprzedawca nie jest Twoim
    > gwarantem.
    > Jednak mozesz rowniez pozostawic sprzet u sprzedawcy, jednak traktuj to jako
    > koniecznosc, popniewaz o wiele lepiej jest oddac go bezposrednio do
    > autoryzowanego serwisu - szybciej zalatwisz sprawe.


    NIE!!!. Możesz dostarczyć sprzęt do miejca, z którego
    odebrałeś sprzęt - czyli do sklepu (580 par. 1 k.c.)

    KONIECZNIE SPORZĄDŹ PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY - z datą dostarczenia
    sprzętu i podpisem sprzedawcy oraz pieczątką sklepu. Sporządź
    xero reklamacji i zatrzymaj je. Wzór protokołu:


    PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY

    Sporządzony w dniu.......... w związku ze zgłoszeniem reklamacji z dnia ....
    Imię i nazwisko nabywcy ..................................................
    Dokładny adres .......................................nr telefonu ........
    Data wydania towaru (sprzedaży)..............
    nr dowodu zakupu.......... z dnia ...........................
    Rodzaj towaru (jeżeli są tam akumulatory wpisz ich numer
    identyfikacyjny).......typ .......
    cena ................ data produkcji ............... inne cechy...........
    Producent ....................................................
    ............

    Dokładny opis niezgodności towaru z umową (czyli opis usterki..............
    ....................................................
    ..........................
    ....................................................
    ...........................

    podpis sprzedawcy podpis nabywcy



    Odbierając sprzęt z gwarancji zażądaj pisemnego potwierdzenia daty jego odbioru.

    marik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1