eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoo gwarancjiRe: o gwarancji
  • Data: 2004-09-16 00:16:53
    Temat: Re: o gwarancji
    Od: "fi5h" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    marik wrote:
    > Powinieneś wyjść ze sklepu z oryginałem protokołu
    > reklamacyjnego oraz wcześniej sporządzonym kserem
    > dokumentu reklamacji. Jeżeli będą chcieli zabrać Ci
    > dowód zakupu towaru (fakture lub paragon) wyjmij
    > ich wcześniej sporządzone xera i zarządaj ich potwierdzenia
    > podpisem i pieczątką sklepu. Mając te 3 dokumenty
    > możesz ostrożnie opuścić sklep.
    > Tu się nie ma z czego śmiać :-/
    >

    Dla sklepu wystarczy wylacznie xero (tak jak dla serwisu). Gwarancja musi
    isc w oryginale oczywiscie i trzeba zadbac by byla dobrze wypelniona (takze
    od strony uzytkownika, podpis jesli wymagany etc.)
    Sprzet nalezy oddac najlepiej w oryginalnym opakowaniu, najlepiej tez w
    komplecie (tak jak w momencie zakupu)
    W razie uszkodzen (rysy, zadrapania tip) sprzetu, serwis nie moze sie
    wypchac brakiem oryginalnego opakowania czyli odpowiedniego zabezpieczenia
    sprzetu podczas teransportu. Oczywiscie jest to ujete takze w gwarancji (na
    95%)
    Podczas sporzadania zlecenia reklamacyjnego nalezy dokladnie opisac sprzet
    od strony techniczno/fizycznej tzn, najlepiej opisac takze jego stan (slady
    uzytkowania, zadrapania, rysy) W razie problemow w przypadku dodatkowych
    zadrapan i innych bajerow, wiadomo co sie oddawalo i w jakim stanie do
    serwisu i wiadomo co sie powinno odebrac.

    > marik

    --
    fi5h

    "Gdyby gówno było w cenie, biedni ludzie rodzili by się bez odbytów"


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1