  • Data: 2004-09-16 05:21:52
    Temat: Re: o gwarancji
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <cialkq$egf$1@news.onet.pl>, fi5h wrote:
    > "Mozesz" nie oznacza ze musisz. Normalnie zgodnie z gwarancja (a zeby byla
    > wazna trzeba postepowac zgodnie z tymi wytycznymi ktore obejmuje) trzeba
    > sprzet oddac do gwaranta (czyli do _autoryzowanego_ serwisu - sklep nie jest
    > serwisem), tylko w tym przypadku beda obowiazywaly pelne warunki gwarancji.
    > Pewnie zastanawiasz sie co mam na mysli mowiac pelne, mianowicie mam na
    > mysli terminy rozpatrzenia gwarancji (14dni - jak oddasz do sklepu to moze
    > byc wiecej np 21dni ).

    Fi5h, znowu musze się przyczepić - gwarancja to dokument który w dość
    dowolnym zakresie kształtuje prawa konsumenta/kupującego. Że wasza
    gwarancja ma takie a nie inne ustalenia to nie znaczy że każda tak ma. Ani
    terminy które podajesz nie muszą być prawdziwe, ani cyrki ze stemplami,
    ani z odworzeniem bezpośrednio do serwisu. Proszę, nie wprowadzaj ludzi w
    błąd. Jeśli korzystają z gwarancji to korzystają ze swojej a nie twojej.
    Jedyna rada którą tu powinieneś dać brzmi: sprawdź co masz napisane w
    dokumencie gwarancyjnym (jeśli chcesz skorzystać z gwarancji).

    --
    Marcin