eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoo gwarancji › Re: o gwarancji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "marik" <k...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: o gwarancji
    Date: Wed, 15 Sep 2004 23:43:32 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 54
    Message-ID: <ciad29$g0c$1@inews.gazeta.pl>
    References: <cia9b6$5f2$1@opal.icpnet.pl> <ciabdi$oa2$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: bne127.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1095284618 16396 83.28.250.127 (15 Sep 2004 21:43:38 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Sep 2004 21:43:38 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-User: jankalina
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:240978
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "fi5h" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ciabdi$oa2$1@news.onet.pl...
    > JDM wrote:
    >> witam
    >> popsulo mnie sie urzadzenie do odtwarzania mp3 takie male przenosne :)
    >> w umowie jest ze nabywca musi dostarczyc sprzet do producenta
    >> i pan w sklepie mowi mi ze to ja, klijent, musze sie sam o to
    >> zatroszczyc...

    UWAŻAJ! to potencjalny krętacz, może robić duże problemy.

    ale powiedzial ze jeszcze to sprawdzi :)
    >> a moze ktos wie co na to prawo??
    >
    > Tak powinienes dostarczyc sprzet do gwaranta. sprzedawca nie jest Twoim
    > gwarantem.
    > Jednak mozesz rowniez pozostawic sprzet u sprzedawcy, jednak traktuj to jako
    > koniecznosc, popniewaz o wiele lepiej jest oddac go bezposrednio do
    > autoryzowanego serwisu - szybciej zalatwisz sprawe.


    NIE!!!. Możesz dostarczyć sprzęt do miejca, z którego
    odebrałeś sprzęt - czyli do sklepu (580 par. 1 k.c.)

    KONIECZNIE SPORZĄDŹ PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY - z datą dostarczenia
    sprzętu i podpisem sprzedawcy oraz pieczątką sklepu. Sporządź
    xero reklamacji i zatrzymaj je. Wzór protokołu:


    PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY

    Sporządzony w dniu.......... w związku ze zgłoszeniem reklamacji z dnia ....
    Imię i nazwisko nabywcy ..................................................
    Dokładny adres .......................................nr telefonu ........
    Data wydania towaru (sprzedaży)..............
    nr dowodu zakupu.......... z dnia ...........................
    Rodzaj towaru (jeżeli są tam akumulatory wpisz ich numer
    identyfikacyjny).......typ .......
    cena ................ data produkcji ............... inne cechy...........
    Producent ....................................................
    ............

    Dokładny opis niezgodności towaru z umową (czyli opis usterki..............
    ....................................................
    ..........................
    ....................................................
    ...........................

    podpis sprzedawcy podpis nabywcy



    Odbierając sprzęt z gwarancji zażądaj pisemnego potwierdzenia daty jego odbioru.

    marik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1