  • Data: 2004-09-16 00:11:17
    Temat: Re: o gwarancji
    Od: "fi5h" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    marik wrote:

    > NIE!!!. Możesz dostarczyć sprzęt do miejca, z którego
    > odebrałeś sprzęt - czyli do sklepu (580 par. 1 k.c.)

    No przeciez to napisalem :) to jak nie jak tak :)
    "Mozesz" nie oznacza ze musisz. Normalnie zgodnie z gwarancja (a zeby byla
    wazna trzeba postepowac zgodnie z tymi wytycznymi ktore obejmuje) trzeba
    sprzet oddac do gwaranta (czyli do _autoryzowanego_ serwisu - sklep nie jest
    serwisem), tylko w tym przypadku beda obowiazywaly pelne warunki gwarancji.
    Pewnie zastanawiasz sie co mam na mysli mowiac pelne, mianowicie mam na
    mysli terminy rozpatrzenia gwarancji (14dni - jak oddasz do sklepu to moze
    byc wiecej np 21dni ).

    > KONIECZNIE SPORZĄDŹ PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY - z datą dostarczenia
    > sprzętu i podpisem sprzedawcy oraz pieczątką sklepu. Sporządź
    > xero reklamacji i zatrzymaj je. Wzór protokołu:
    >

    > PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY

    <ciach>

    > Dokładny opis niezgodności towaru z umową (czyli opis

    No to raczej tutaj lepiej wpisac konkretnie albo usterka (do naprawy
    gwarancyjnej) albo niezgodnosc (dla niezgodnosci)
    A dlaczego ? A dlatego ze potem nie wiadomo z jakiego tytulu oddajesz sprzet
    , czy na gwarancji czy z tytulu niezgodnosci.
    Zawsze trzeba zaznaczyc z jakiego tytulu jest oddany sprzet - albo
    reklamacja gwarancyjna, albo z tytulu neizgodnosci, lub z tytulu rekojmi.

    --
    fi5h

    "Gdyby gówno było w cenie, biedni ludzie rodzili by się bez odbytów"