  • Data: 2019-12-04 12:03:56
    Temat: Re: nowe zwyczaje na sali sądowej
    Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    dantes <d...@q...com> napisał(-a):

    > Stwierdzasz obligatoryjnie, że "nie było takiego" uzasadnienia
    > a potem twierdzisz, że ktoś kłamie.

    Kłamiesz plebsiku, że była takie uzasadnienie.

    > Myślałem, że jesteś zwykłym pierdolonym trollem
    > ale z tobą naprawdę jest niedobrze.

    Słusznie -- już dawno powinieneś zostać spuszczony na drzewo prostować banany.

    > Ale najważniejsze, że przestałeś używać "zygzaczka" i przestałeś cytować
    > twojego guru.
    > Zatem mamy sukces.

    Sukces będzie jak przeczytasz i wykujesz to uzasadnienie:

    Andrzej Borowiak
    @BorowiakPolicja
    Bardzo przepraszam panią sędzię Beatę Woźniak za ten incydent z legitymowaniem.
    Nie powinno do niego dojść i obiecuję, że nigdy to się już nie powtórzy.

    Dasz radę bez podkreślenia??