  • Data: 2019-11-11 21:39:02
    Temat: Re: nowe zwyczaje na sali sądowej
    Od: dantes <d...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 11 Nov 2019 18:05:04 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > Nie bardzo rozumiem co rzygasz, więc tylko wytłumaczę że to było podkreślenie,
    > Grażynko.

    Zacznij więc czytać ponownie cały wątek od początku, skupiając się na tym
    co podkreśliłaś w taki sposób w jaki Ci się wydaje, że podkreśliłaś,
    do momentu aż zrozumiesz.

    > Nadal nie wiem Grażynko o co ci chodzi, pewnie masz jakieś problemy osobiste.
    > Ale jakbyś był łaskawy wytłumaczyć, chętnie poniosę kaganek oświaty nawet przed
    > takim durniem jak ty.

    Skoro nie wiesz to ... j.w.

    A Grażynko to zapewne mówisz z przyzwyczajenia i pieszczotliwie do Twojej
    Reni? Prawda?
    Możesz zatem włożyć swój paluszek do "koleżanki", może się zrelaksujesz
    i nie będziesz podchodziła z takim stresem do zadań jakie sobie
    wyznaczyłaś. Bo zaczynasz zwyczajnie się "miotać".

    > Tak tylko przypomnę, bo odbiegłeś do meritum, a nie wiem czy zrozumiałeś.

    To czytaj aż zrozumiesz i spróbuj użyć może "wężyka",
    gdyż już zaczęłaś łapać ale za szybko się poddałaś
    i zrezygnowałaś, co doskonale widać w Twoich wypocinach
    I jak wszyscy widzimy, "wjechałaś na rondo".

    > Andrzej Borowiak
    > @BorowiakPolicja
    > Bardzo przepraszam panią sędzię Beatę Woźniak za ten incydent z legitymowaniem.
    > Nie powinno do niego dojść i obiecuję, że nigdy to się już nie powtórzy.
    > Przeprowadzimy postępowanie wyjaśniające i wyciągniemy konsekwencje służbowe.

    Czytaj od początku cały wątek, podkreślaj sobie jak chcesz skoro musisz
    mieć podkreślone "zygzaczkiem" lub w dowolny inny sposób,
    dotąd aż zrozumiesz.

    Musisz być bardziej samodzielna, a nie za każdym razem oczekiwać
    że ktoś poda Ci kawę na ławę, trollico.