  • Data: 2019-11-11 18:05:04
    Temat: Re: nowe zwyczaje na sali sądowej
    Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    w <qqbro0$mpl$1@gioia.aioe.org>, dantes <d...@q...com> napisał(-a):

    > Twojego zygzaczka przestałeś już używać, a teraz nawet wpierasz wszystkim
    > że używałeś "wężyka".

    Nie bardzo rozumiem co rzygasz, więc tylko wytłumaczę że to było podkreślenie,
    Grażynko.

    > Nie dość żeś niegramotny, Jasiu, to jeszcze
    > kłamczuszek z Ciebie i to nie wynika z Twojej słabej pamięci, bynajmniej,
    > a jest to najzwyklejszy przejaw dyletantyzm bezsprzecznie dowodzącego
    > że jesteś najzwyklejszy debil i głąb, który nawet trollować nie potrafi.

    Nadal nie wiem Grażynko o co ci chodzi, pewnie masz jakieś problemy osobiste.
    Ale jakbyś był łaskawy wytłumaczyć, chętnie poniosę kaganek oświaty nawet przed
    takim durniem jak ty.

    > Pultaj się zatem dalej... w oceanie gówna, którego naprodukowałeś dla
    > siebie.

    Tak tylko przypomnę, bo odbiegłeś do meritum, a nie wiem czy zrozumiałeś.

    Andrzej Borowiak
    @BorowiakPolicja
    Bardzo przepraszam panią sędzię Beatę Woźniak za ten incydent z legitymowaniem.
    Nie powinno do niego dojść i obiecuję, że nigdy to się już nie powtórzy.
    Przeprowadzimy postępowanie wyjaśniające i wyciągniemy konsekwencje służbowe.