    From: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nowe skrzynki pocztowe a zycie na wsi
    Date: Sun, 6 Sep 2009 20:45:23 +0200

    Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał

    > Na moją szkodę. Dziękuję za takie korzyści.

    Konkurencja wśród dostawców usług nie jest na szkodę konsumentów.
    A może ty pracujesz na poczcie?

    > Monopol PP daje mi szanse wysyłania w różne dziwne miejsce,
    > na różne dziwne wsie itepe.

    Daje też możliwość gubienia, niszczenia i szabrowania przesyłek
    oraz doręczania ich w niemożliwym do przewidzenia terminie.

    A jak masz kaprys mieszkać wśród dziewiczej przyrody to masz
    różne problemy z dostępem do cywilizacji. Droga marna, daleko
    do przystanku, sklepu, lekarza, kina itd., czasem brak możliwości
    odbioru rtv, brak kanalizacji i gazu itp. Kłopot z pocztą
    przy tym wszystkim to pikuś.

    > Rtęciówki są
    > niebezpieczne, niewygodne i bez sensu. Więc się nie sprzedawały. To
    > producent wylobbował i EU narzuciła. Cudowny kurwa ustrój.

    Zastanawiam się czy aby nie na odwrót. Byłem w sklepie i przy
    regale z żarówkami był spory ruch. Widziałem osoby biorące
    pełne koszyki. Normalnie takiej sprzedaży żarówek na pewno nie
    było. Nie widziałem by ktoś brał świetlówki.