  • Data: 2009-09-06 19:40:33
    Temat: Re: nowe skrzynki pocztowe a zycie na wsi
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:

    > No właśnie, bo się teraz ludzie rzucili i robią zapasy. Sam kupiłem około 50
    > żarówek na zapas. Ale to końcówki serii. Wyprzedadzą się i nie będzie.

    Z tego co wiem, taka żarówka po kilku latach rozszczelnia się i
    raczej nie zdążysz wykorzystać wszystkich 50 sztuk, chyba że mieszkasz w
    pałacu, albo kupiłeś na handel :)

    > Neoluksów już dostać się nie da u nas, tylko droższe Osramy. Więc przez
    > chwilę sprzedaż żarówek skoczy, no ale to wyprzedaż stanów magazynowych :(

    Z pewnością będzie przemyt. Nie wyobrażam sobie stosowania wyłącznie
    świetlówek, ponieważ nie do wszystkiego się nadają. Na przykład w
    łazience, w wilgotnym pomieszczeniu, nawet markowe świetlówki psuły się
    najdalej po kilku miesiącach. Wymieniałem je za darmo w ramach
    gwarancji, ale przecież nie o to chodzi. Już wolę mieć porządną żarówkę
    100W.

    --
    Liwiusz