    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: no i uciekl...
    Date: Fri, 9 Aug 2013 09:00:22 +0000 (UTC)

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > 1. liczbę jeśli już
    > 2. w przypadku kilku sytuacja się nie zmienia

    Andrzeju, Twoim zdaniem...
    Twoim zdaniem wielokrotne uderzenie pięścią w twarz nie może spowodowac
    zgonu.

    > Być może faktycznie ty obracasz się wśród ludzi zamkniętym w bąblu
    > własnej ograniczonej rzeczywistości.
    >
    > A ja nie - większość ludzi, których znam, jest ciekawych świata. Więc
    > wiedzą, że czasami ludzie uderzają coś ze zdenerwowania i odróżniają
    > taką sytuację gdzie brak jest zamiaru zniszczenia od sytuacji gdy ktoś
    > uderza z zamiarem zniszczenia. Nawet jeśli sami inaczej odreagowują
    > stres.

    Relatywizowanie.
    Nie chodzi o to ze odreagował stres kopiąc w drzwi, chodzi o to, ze po
    fakcie zachował sie, jak zwykły wandal.
    Gdybym ja odreagował w ten sposób i ktos wyszedłby zareagować to
    podejrzewam, ze albo bym przeprosił, albo po prostu spierniczył.
    Nie mieści mi sie w głowie, jak mozna okładać po głowie leżącego staruszka,
    który chciał mi zwrócić uwagę, że kopanie w drzwi to już lekka przesada.

    Ale znam takich co w ten sposób odreagowują stres.
    I powiem ci, ze czasami mam wrażenie, ze sami szukają takich sytuacji.
    Prowokują je. Tyle, ze nie uważam aby to było normalne.

    > Przestał uderzać po ledwie kilku uderzeniach? Przestał.

    Przestął uderzać jak dziadek przestał sie ruszać, chociaż obezwładnienie
    przeciwnika nastapiło dużo wczesniej.

    > A czy czasem nie oznacza to tylko, że owe osoby postronne były
    > pierwsze?

    Tak, dokładnie.
    Kilkanascie minut....
    Duzo czasu zajęło mu niezadzwonienie... możej uz sie pakował?

    > j.w.

    > Nie chodzi mi o "spierniczanie". Ty może całe życie tkwisz na swoim
    > podwórku, ale inni podróżują.
    >
    > Dlaczego miałby przestać?

    ROTFL
    Teraz sie okazuje ze on nie spierniczył tylko przypadkiem akurat w tym
    momencie wyjechał za granice. Swietne.

    > Wykluczam prezentowane przez ciebie zakładanie winy. To nie Rosja
    > sowiecka ani Kardassia.

    Skąd ta myśl?
    To ze kogoś zatrzymuje sie po takiej sytuacji w której ktoś ginie a ta
    osoba okładała go po głowie to chyba nie jeest nic dziwnego?
    Nie postuluje zeby zatrzymac go na 12 lat, tylko dziwie sie dlaczego
    zwalnia sie taka osobe ot tak.
    Mało tego, przecież mozna było zastosować jakisdozór, zatrzymanie
    paszportu?
    Wiem, wiem, akurat planował wakacje...

    > Wg artykułu póki co nie ma żadnych konkluzji sekcji.
    >
    > A ciśnienie na aresztowanie może być związane z naciskiem opinii
    > publicznej - prokuratura chce się wykazać, że ma siłę i nie pobłaża.

    To też dziwne, skoro nic sie nie zmieniło a decyzja sie zmieniła.
    Myslisz, ze prokuratura zmieniła zdanie pod naciskiem?
    Az mi sie nie chce wierzyć.

    > Ktoś może twierdzić, że nie powinieneś mieć prawa się w ogóle odzywać.
    > I co tego?

    Możemy o tym podyskutowac.
    Ja wyrazam tylko swoje zdanie, podaje argumenty.

    Nie widze argumentów na "nie odzywanie sie" ale możesz takowe przedstawić.

    > Kłamiesz.

    > No a nie został?

    > Potem tak.
    >
    > [ciach]

    > No to raczej PR.

    PR który ma pokazać że prokuratura ma jeszcze odrobine zdrowego rozsądku.
    To chyba pozytywny przejaw.
    Nikt nie postuluje linczu. Zbadanie sprawy to nie lincz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch