  • Data: 2013-08-09 14:00:33
    Temat: Re: no i uciekl...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail @googlepoczta.com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ciągle coś pomijasz :)
    > Nie uważasz, że myślący człowiek powinien przewidzieć, że psikanie
    > gazem, walenie bejzbolem i szczucie psem pełnego adrenaliny młodego
    > człowieka idącego w swoją stronę może się (dla
    > psikającego/walącego/szczującego) źle skończyć?

    Zgadzam sie. Przecież kilkukrotnie napisałem, ze głupio sie zachował.
    Mało tego, z filmu mozna wywnioskowac, że powziął środki nie adekwatne do
    zdarzenia.
    Ale to nie zwalnia drugiej strony od odpowiedzialności. Również jej nie
    przesądza.

    > No wiem - ten zmarły, to był były ormowiec. Nie można oczekiwać
    > myślenia.

    A tego to nie wiem. Sugerujesz drugie dno tej sprawy?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"