  • Data: 2013-08-09 13:26:01
    Temat: Re: no i uciekl...
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, 9 August 2013 12:36:49 UTC+2, Andrzej Lawa wrote:

    > Konkretne przykłady poproszę. W przypadku uderzeń w twarz przez
    > chuderlawego człowieka BEZ ciężkich rękawic.

    Chodziło mi o rękawice bokserskie, które zmniejszają siłę uderzenia.

    http://sports.yahoo.com/box/news?slug=ycn-8238077

    Wiadomo że chuderlawy będzie miał na to szanse o wiele mniejsze i jeśli coś się
    stanie to raczej z winy okoliczności (np. pękający przy okazji tętniak), niż od
    samego uderzenia.

    > PS: zawijaj wiersze

    PS: zakutalizuj sobie czytnik na jakiś nowoczesny co sam zawija wiersze.

    AdamK