    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: no i uciekl...
    Date: Thu, 08 Aug 2013 15:43:30 +0200

    W dniu 08.08.2013 15:00, Budzik pisze:

    > Relatywizujesz.
    > to nie było uderzenie w twarz. to były *UDERZENIA*

    Mhm. A niby w co w wg ciebie uderzał? Na filmie było dość dobrze widać,
    że "prał po gębie".

    [ciach]

    > W ogole jakis pechowiec.
    > Najpierw zaatakował drzwi i mu sie nie udało

    "Zaatakował" w takim samym sensie, jak inni ludzie "atakują" stoły w
    zdenerwowaniu waląc w nie pięścią.

    > Potem chciał uniknąc bójki i mu sie nie udało
    > Potem chciał sie obronić i udało mu sie az za bardzo bo mu sie powtrzymac
    > nie udało.

    Jak nie, jak udało?

    > Potem w koncu chciał sie zachować jak porządny czlowiek i wezwac karetke
    > ale mu sie nie udało

    Skąd wiesz?

    > Policji mu sie wezwać nie udało.

    Skąd wiesz?

    > Potem jako praworządny obywatel miał poczekac na orzeczenie prokuratury ze
    > przeciez zgon nie był wynikiem *uderzenia* w twarz SIC! ale mu sie nie
    > udało.

    Dlaczego? Bronił się, dlaczego ma dobrowolnie poddawać się uwięzieniu?
    Wyrok może spokojnie zapaść i bez niego, zwłaszcza w zakresie związku
    jego czynów ze zgonem tamtego.

    > Jedyne co mu sie udało to:
    > - w jakis sposób byc zaangazowanym w wandalizm dokonany na drzwiach

    ROTFL

    > - w jakis sposób byc zaangazowanym w śmierć człowieka

    No beton... Zbieżność czasowa nie oznacza związku
    przyczynowo-skutkowego. Dotrze to do ciebie?

    > - w bezposredni sposób byc zaangazowanym w ucieczkę.

    Ucieczkę? Miał prawo wyjechać.

    > No normalnie wzór człowieka.

    A gdzie ja coś takiego napisałem, dzwońcu?

    > Tak, oczywiście.
    > Ty widzisz chec linczu, ja widze zdrowy rozsadek.

    ROTFL

    "Zdrowy rozsądek" w postaci atakowania psem, pałką i gazem spokojnie
    stojącego człowieka.