eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność z umową › Re: niezgodność z umową
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niezgodność z umową
    Date: Mon, 18 Jul 2011 17:49:32 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 35
    Message-ID: <j01kme$lr9$1@news.onet.pl>
    References: <6...@e...googlegroups.com>
    <4e21fbc4$1$3503$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@y...googlegroups.com>
    <0...@o...googlegroups.com>
    <ivud1h$40e$1@inews.gazeta.pl> <ivudj2$pln$2@news.onet.pl>
    <4e22bb0b$0$2492$65785112@news.neostrada.pl> <ivug02$1no$2@news.onet.pl>
    <4e244fee$0$2507$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-46-186-34-239.dynamic.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1311004174 22377 46.186.34.239 (18 Jul 2011 15:49:34 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Jul 2011 15:49:34 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:5.0) Gecko/20110624 Thunderbird/5.0
    In-Reply-To: <4e244fee$0$2507$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:683504
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-07-18 17:23, to pisze:
    > begin Liwiusz
    >
    >>> A jakby klient tam napisał, że chce dostać milion dolarów to też
    >>> sprzedawca miałby mu przelać, bo nie odpowiedział?
    >>
    >> Ja kiedyś napisałem, ze chcę 100zł i sąd zasądził.
    >
    > Ale to niczego nie udowadnia, pewnie sprzedawca olał, bo dla 100 zł nie
    > opłacało mu się nic robić.

    Fakt, to żaden dowód, może poza tym, że zdaniem sądu roszczenie nie było
    zupełnie bezzasadne. Albo, co prawdopodobne, sąd się nie wgłębiał w
    materię problemu.


    >>> IMHO sprzedawca nie odpowiadając uznał sam fakt niezgodności towaru z
    >>> umową, a to, czy naprawi, czy wymieni zależy nadal od niego.
    >>
    >> Uznał roszczenie klienta.
    >
    > IMHO uznał fakt istnienia niezgodności z umową.

    Zasadniczo pewnie masz rację, ale dobrze było by to potwierdzić
    poprawnym sprzeciwem sprzedawcy i wygraną przez niego sprawą.


    > Poza tym -- co, jeśli klient zażąda wymiany na nowy towaru, który nie
    > jest już produkowany lub zażąda naprawy, która nie jest możliwa?

    Zwrot gotówki.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1