eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność z umową › Re: niezgodność z umową
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!news.task.gda.p
    l!not-for-mail
    From: gacek <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niezgodność z umową
    Date: Mon, 18 Jul 2011 16:54:25 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 28
    Message-ID: <j01heo$lu9$1@news.task.gda.pl>
    References: <6...@e...googlegroups.com><4e21fb
    c4$1$3503$65785112@news.neostrada.pl><358ed0c7-1d27-4de2-9b27-2c09b7702c5
    1@y13g2000yqy.googlegroups.com><02fe4e0e-2d25-4260-85e6-0bcf8e62cda6@o4g2
    000vbv.googlegroups.com><ivud1h$40e$1@inews.gazeta.pl>
    <ivudj2$pln$2@news.onet.pl> <4e22bb0b$0$2492$65785112@news.neostrada.pl>
    <4e2343d4$0$2447$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@m...googlegroups.com>
    <j...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: 89-76-247-188.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1311000856 22473 89.76.247.188 (18 Jul 2011 14:54:16 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Jul 2011 14:54:16 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:5.0) Gecko/20110624
    Thunderbird/5.0
    In-Reply-To: <j...@4...net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:683494
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2011-07-18 12:39, Kamil wrote:
    > Dnia Mon, 18 Jul 2011 00:25:53 -0700 (PDT), mariolek napisał(a):
    >
    >>> No chyba raczej nie.
    >>> To decyzja klienta.http://uokik.gov.pl/faq_sprzedaz_konsumencka
    .php#faq1188
    >>
    >> do nas należy decyzja czy naprawimy czy bedziemy musieli dać nowy,
    >
    > Na szczęście nie do was :)
    > "...Mamy prawo domagać się od sprzedawcy nieodpłatnej naprawy towaru albo
    > wymiany. Wybór należy do nas, nie do sprzedawcy. Dopóki jest możliwa
    > wymiana albo naprawa, nie możemy żądać zwrotu pieniędzy za wadliwy towar.
    > Jeżeli wymiana nie jest możliwa, pozostaje nam naprawa. Zgłoszone przez nas
    > żądanie stanowi zobowiązanie dla sprzedawcy. _Nie może on zatem sam_
    > _zadecydować, że zamiast wymiany towaru na nowy naprawi go bez naszej_
    > _zgody_. Sprzedawca nie będzie musiał wymieniać towaru na nowy tylko wtedy,
    > gdy nie jest to możliwe albo wymaga nadmiernych kosztów i sprzedawca to
    > udowodni."
    > http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?st
    ory=390

    nadmiernych w stosunku do czego?

    koszt naprawy - 100zł
    koszt wymiany - 1000zł

    CBDO

    gacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1