    From: "pmlb" <b...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niezapięte pasy pasażera
    Date: Fri, 23 Jul 2010 23:36:23 +0100

    "Krzysztof" <k...@i...pl> wrote in message
    news:i2c13p$3d8$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "pmlb" <b...@d...pl> napisał

    > Tyle na siebie znamy, na ile nas sprawdzono :)
    > Ja się z Tobą całkowicie zgadzam - w teorii.
    > W życiu natomiast różnie bywa, bo różne są sytuacje i różne relacje między
    > różnymi ludźmi, tak więc naprawdę nie znając dokładnych realiów nie
    > powinno się oceniać cudzego postępowania i cudzych decyzji.

    To jest wlasnie brak odpowiedniego wychowania w szkole - niestety!
    Szkola powinna mlodemu czlowiekowi wbic do glowy, ze "slowa szefa" nie sa
    nawazniejsze w zyciu.
    Niestety szkola w Polsce uczy wrecz przeciwnie.
    Naturalnie im biedniejszy kraj tym brak szacunku do siebie samego wieksze to
    normalne.
    Jedynie swiadczy to o tym gdzie jest miejsce Polski.
    ps.
    Nie wyobrazam sobie, by szef angielski na polecenie zapiecia pasow, to
    zignorowal... Jesli w zlosci czy zemscie zwolnil by kierowce za
    niespelnienie jego polecen (kierowca odpowiada za pojazd nie szef czy nawet
    wlasciciel samochodu) sad pracy nakazal by pracownika przywrocic do pracy z
    tym, ze dal by wybor pracownikowi: do pracy lub 12 miesiecy wyplata na
    poziomie sredniej z 3 miesiecy. Ale jak mowie w krajach biednych by nie
    powiedziec III swiata na to trzeba jeszcze pewnie poczekac. Co wcale nie
    oznacza, ze nie warto sznowac siebie samego.