  • Data: 2006-10-10 18:36:01
    Temat: Re: niewykorzystany urlop a wypowiedzenie umowy o pracę
    Od: "m." <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Teperek" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:452bc799$0$17945$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Mylisz się. Jeśli Ty złożysz wypowiedzenie to nie przysługują Ci 2 dni na
    > poszukiwanie pracy.
    > KP Art.37 §2 pkt 1

    OK, racja - mam stary kodeks w domu. Tak więc jest szansa że urlop
    wykorzystam, choćby na rozmowy o pracę. Ale bym nie chciała bo mnie tak
    wpienili jak jasna cholera. Dwa lata znosiłam bycie wołem pociągowym i przez
    ostatnie pół roku pracę na półtora etatu za mniejszą kasę niż inni
    pracownicy na jeden etat. Mam tak dość jeszcze w ywniku ostatnich wydarzeń
    że prawie latam pod sufitem.

    m.