  • Data: 2007-11-20 22:04:54
    Temat: Re: nierzetelna informacja na infolinii bankowej
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@...stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 20 Nov 2007 20:57:32 +0100, Michał napisał(a):

    > Witam,
    > chyba wszyscy wiemy jak to jest z infoliniami instytucji finansowych,ciężko
    > jest uzyskać wiarygodną informację dzwoniąc tam jeden raz,zazwyczaj wymaga
    > to kilku telefonów, aby potwierdzić otrzymane informacje.Tak się stało,że
    > zostałem wprowadzony w błąd na takiej infolinii, co skutkowało dla mnie
    > stratami finansowymi.Odpowiedzi na reklamację dot.obsługi nie mogę się
    > doczekać od trzech miesięcy,pomimo, że instytucja ma tylko dwa tygodnie na
    > jej odpowiedź.Czy jest ktoś w stanie wskazać,gdzie można się odwołać,do
> [...]

    Niestety bardzo często zdarza się także tak, że aby zatelefonić na
    infolinię trzeba wiedzieć o co się chcesz zapytać i przewidzieć o co
    jeszcze się dopytać, bo przykładowo na pytanie zadane:

    Pyt: Czy mogę przerzucać sobie jednostki uczestnictwa między funduszami i
    ile to kosztuje ?
    Odp.1: Tak, bez problemu może Pan zlecać przeksięgowanie jednostek z
    pomiedzy funduszami AB, AC, AD i AF i jest to operacja całkowicie
    bezpłatna.

    natomiast odpowiedź powinna brzmieć:

    Odp.2: Tak, bez problemu może Pan zlecać przeksięgowanie jednostek z
    pomiedzy funduszami AB, AC, AD i AF i jest to operacja całkowicie
    bezpłatna. z tym, że zlecenie złożone w poniedziałek do 11:00 realizowane
    jest wg wyceny w środę.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa/Ursynow
    kontakt: http://grupy2.3mam.net