  • Data: 2007-11-20 19:57:32
    Temat: nierzetelna informacja na infolinii bankowej
    Od: Michał <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    chyba wszyscy wiemy jak to jest z infoliniami instytucji finansowych,ciężko
    jest uzyskać wiarygodną informację dzwoniąc tam jeden raz,zazwyczaj wymaga
    to kilku telefonów, aby potwierdzić otrzymane informacje.Tak się stało,że
    zostałem wprowadzony w błąd na takiej infolinii, co skutkowało dla mnie
    stratami finansowymi.Odpowiedzi na reklamację dot.obsługi nie mogę się
    doczekać od trzech miesięcy,pomimo, że instytucja ma tylko dwa tygodnie na
    jej odpowiedź.Czy jest ktoś w stanie wskazać,gdzie można się odwołać,do
    jakiego organu,który mógłby wpłynąć na rzetelność udzielanych informacji
    klientom?Z góry dzięki za wszelkie sugestie,
    <M>