eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"nielegalna adopcja" - dowód, że państwo traktuje obywatela jak bydło › Re: "nielegalna adopcja" - dowód, że państwo traktuje obywatela jak bydło
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "nielegalna adopcja" - dowód, że państwo traktuje obywatela jak
    bydło
    Date: Wed, 23 Oct 2013 16:58:40 -0500

    sqlwiel wrote:

    > Czyli (wnioskuję): Lepiej, jak decyduje urzędnik, bo urzędnik z
    > definicji zawsze wie lepiej co jest dla kogo najlepsze. Dobrze zrozumiałem?

    Nie. Źle zrozumiałeś.
    Rownie dobrze teraz ja moglbym napisac, ze wg twojego rozumowania jak
    decyduje rodzic, to jest lepiej bo rodzic zawsze wie lepiej co jest dla
    dziecka najlepsze.
    Nawet ten rodzic, ktory leje trzyletnie dziecko do nieprzytomnosci.

    Jeśli rodzic dziecka decyduje o losie dziecka w sposób zły, to ktoś
    powinien to zastopować.

    Pytanie tylko kto, kiedy, w jakis sposob, w jakim zakresie i pod czyją
    kontrolą.

    > Dzięki takim poglądom mamy to, co mamy, a będziemy mieć odbieranie
    > dzieci ubogim rodzicom i przekazywanie ich parom pedalskim.

    nie czytaj tylko tych wyrazów, które ci pasują.

    > No i tu się gubię.

    Bo patrzysz przez pryzmat jednego wydarzenia

    Lepiej jest Twoim zdaniem jak decyduje urzędnik, czy
    > lepiej jak decydują rodzice?

    Nie ma prostej odpowiedzi bo nie wszystko jest czarno białe..

    Odpowiem tak
    Lepiej jest jeśli czasami urzędnik może zdecydowac za rodzica, niz gdyby
    w ogole nie miał takiego prawa.

    Nie wszystko da sie skodyfikowac i zapisac w paragrafach.

    Wolisz patrzec jak pijany rodzic wali głową dziecka o scianę, czy wolisz
    aby taki rodzic był kontrolowany.

    Wolisz patrzec na umierajce dziecko bo rodzic nie wyraza zgode na
    leczenie czy wolisz, zeby ktos mial prawo podjac decyzje za rodzica.

    Decyzja urzednika nie musi zawsze polegac na zabranianiu czy zabieraniu
    dzieci.
    Ona przede wszystkim powinna polegac na pomocy. I tu stoi wszystko na
    glowie.

    Bo nawet jak dziecko jest za grube, bo o tym piszesz, to decyzja
    urzednika powinna przede wszystkim polegac na zorganizowaniu wizyty u
    lekarza by zdiagnozowac co jest przyczyną otylkosci dziecka, a nie na
    zabieraniu dziecka.

    > Popatrzcie na dzisiejsze newsy o nielegalnie adoptowanym dziecku u
    > Cyganów i na co się zanosi - rodzice (przybrani) do pudła, a dzieci do
    > sierocińca. Urzędnicy oczywiście zawsze wybiorą to, co dla dzieci
    > najlepsze.

    Nie zawsze. Ja tego nie napisalem.
    Czasami, tak. Urzednicy czasami mają rację.