eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniechciana reklama-ulotki w skrzynkach › Re: niechciana reklama-ulotki w skrzynkach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.man.poznan.pl!n
    ews.internetia.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-f
    or-mail
    From: "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niechciana reklama-ulotki w skrzynkach
    Date: Sat, 15 Nov 2003 01:37:47 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 26
    Message-ID: <bp3sg6$b22$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <bovrri$e14$1@atlantis.news.tpi.pl> <bp13c3$icm$2@news.onet.pl>
    <bp1iv4$242$1@atlantis.news.tpi.pl> <bp1jk7$a4p$1@inews.gazeta.pl>
    <dx_sb.46584$W7.1789@news.chello.at> <bp3k0r$3ro$3@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ql154.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1068856651 11330 80.55.37.154 (15 Nov 2003 00:37:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 15 Nov 2003 00:37:31 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:175991
    [ ukryj nagłówki ]

    No i dalej niewiadomo, czy niechciana reklama jest spenalizowana. A z
    poniższą wypowiedzią trudno się zgodzić do końca:

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bp3k0r$3ro$3@news.onet.pl...
    >
    SPAM w skrzynce pocztowej jest o tyle mniej szkodliwy, że de facto nie
    przynosi strat materialnych. Ulotki możesz nie czytając wyrzucić.

    A wyrzucanie śmieci też kosztuje ( u mnie 6,- zł + VAT za worek 120 l) :).

    > Podejrzewam, ze z tego powodu spenelizowano SPAM w
    > Internecie,a w skrzynkach nie. Zresztą bardzo trudne by było ściganie
    > SPAM=u w skrzynkach, bowiem z reguły ciężko ustalić winowajcę. Gdyby to
    > było przestępstwem, to różne firmy podsyłały by sobie świnie podrzucając
    > takie reklamy. W sieci jest trochę prościej ustalić winnego, choć może to
    > być niejednokrotnie niemożliwe.

    Ale to nie przeszkadza ścigać wywieszających ogłoszenia na przystankach.
    Teoretycznie też konkurencja mogłaby podkładać sobie świnię.

    Ciekawe, czy ktoś już próbował zainteresowac tym problemem, jakby nie było-
    masowym, urząd Ochrony Konsumenta.
    Pozdr
    P

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1