    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: nie oddanie trzech stow
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sun, 22 May 2011 12:33:38 +0200

    Dnia Sun, 22 May 2011 06:25:48 +0000 (UTC), f...@g...pl
    napisał(a):

    > A sa jeszcze dwie kwestie: czy musze robic sobie xero tego pisma ktore
    > wysl

    Nie wiem, ale nie zaszkodzi. Może poproś pania na poczcie o przybicie
    datownika na nim - słysząłam o takich praktykach.

    > i czy na poleconym rzeba pisac ares nadawcy - i tak mysle moze
    > nie odebrac jak napiszę;

    Żaden kłopot - wpisz adres czyjkolwiek (za zgodą tej oosby), np kogoś
    zaufanego z rodziny (żeby w razie czego przyjął zwrot) ale o innym nazwisku
    - przecież nadawca to może być także ktoś, kto tylko NADAJE w czyimś
    (Twoim) imieniu; wewnątrz na piśmie będziesz podpisany Ty, tam podaj swój
    adres i nr konta :-)
    Podobnie przeciez nazwa "w(y)płacający" nie musi być nazwą właściciela
    konta...

    > czy zeby wniest to postepowanie upominawcze
    > musze wczesniej miec wyslane takie pismo?

    Tego nie wiem.

> [...]
    > oryginalnie zaimponowalo mu ze znam tak dobrze becka [ja do niego
    > "I am beck fan... you know..how to say.. well.. B I G...")
    > ale sie wyprowadzili - i ja wkrotce tez -- na kolejna
    > bajeczna stancje:) na ogrodach w Poznaniu, u genialnej emerytowanej
    > lekarki i jej corki - blondynki prymuski na czwartym roku ekonomi;
    > ktora obsypywala mnie chomikami ktore chodzily po mnie swoimi czepnymi
    > lapkami gdy siadywalismy w ogrodzie na trawniku... poznalem tez
    > genialnego kumpla ktory wiecznie pisal prace magisterska z
    > hydrogeologii i o ktorym tez moglbym napisac pare zarabistych

    :-)

    > po czym jebutnal mnie kleszcz nad poznanska 'Rusalka'
    > o tepych lekarzach juz sie wypowiedzialem i skonczyly sie dobre
    > czasy - to bylo 4 lata temu i od tamtej pory jest juz tylko
    > niedobrze - stale bola mnie gnaty bo boreliozie

    :-( Współczuję!
    Tu jest sporo ciekawego - może skorzystasz:
    http://forum.gazeta.pl/forum/w,26140,74405009,863157
    99,Nowy_lek_na_SM_a_moze_na_neuroborelioze_.html?v=2
    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

    Prawda o GMO: