  • Data: 2011-05-25 12:57:39
    Temat: Re: nie oddanie trzech stow
    Od: "ATA" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W Warszawie ale nie na F - nie liczylbym ze to 'wlasnie ta
    > co i mnie oszukala' bo takich przypadkow moga byc setki -
    > suma nie taka duza, pewne doswiadczenie moze i warte zdobycia,
    > ale troche nerwow i 'duzo zgrzytania zebami' oraz poczucie ze
    > nie powinno puszczac sie takich rzeczy plazem - z drugiej
    > strony nie wiem na ile prosto mozna zalatwic ta sprawe w sadzie
    > bo nie chcialbym sie pchac w jeszcze gorsze przezycia

    kiedys przez okres studiow będąc na mieszkaniach czy stancjach
    zawsze jak wpłacałem kaucję, to na ostatni miesiąc wiedząc, że się
    wyprowadzam
    nie płaciłem rachunków, tylko przy rozliczeniu, mowilem, ze była kaucja
    w ten sposob nie dałem się nigdy wykiwać, w przeciwieństwie to większości
    znajomych

    raz babka tak się wsciekła, ze straszyła sądami i pismami :)
    ze niby łozko zniszczyłem jej, sciany odmalować trzeba
    itp itd wymyślala jak wariatka jakas
    i kłamczuszyła jak diabli
    a nawet nie potrafiłą spisac poprawnie moich danych z dowodu.
    Furiantka, a mieszkanie jej widać najmowali rozni dziwni ludzie
    bo pełno wezwań od komorników przychodziło