  • Data: 2011-05-23 15:13:56
    Temat: Re: nie oddanie trzech stow
    Od: " " <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cyklista <c...@k...pl> napisał(a):

    > U=BFytkownik Ikselka napisa=B3:

    > nie
    > i jej

    > ru. Wy=B6lij

    > ie

    > ogo=B6
    > m nazwisku
    > czyim=B6
    > daj sw=F3j
    > a=B6ciciela

    > Lepiej wys=B3a=E6, nie kombinowa=E6 nic z adresami. To czy odbierze czy n=
    > ie=20
    > nie ma =BFadnego znaczenia dla sprawy, wa=BFne jest =BFe mia=B3a mo=BFliw=
> [...]

    ok, na razie nie mam stresu, zobaczymy, moze dam rade - glownie
    zalezy to od reakcji tych ludzi z sadu jak tam pojde (bo o tym sadowym
    zawodowym towarzystwie nie wiem co myslec i czego sie spodziewac -
    raz juz mialem dosyc kiepskie doswiadczenia - np chcialem pogadac jako
    obywatel z prokuratorem (w temacie pewnych mlodocianych glabow) i ten
    'nie przyjal mnie' i nie wiedzac o co chodzi uznal ze nie mam mu nic do
    powiedzenia - generalnie spotykam sie z niesamowita iloscia tlukow
    lamiacych wszelkie zasady przyzwoitosci i nie wiem co wtedy robic:/ )