    From: " " <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nie oddanie trzech stow
    Date: Fri, 20 May 2011 17:17:32 +0000 (UTC)

    W dniu 2011-05-20 18:13, f...@g...pl pisze:

    >Użyj może jakiegoś zaawansowanego ;) formatowania i wyróżnij co w Twoim
    >tekście jest szyderstwem, drwiną, ironią, a co naiwną nadzieją, bo ja
    >nie łapię.

    tu nie ma drwiny ani ironi ani tez naiwnej nadziei - to jest
    religijne kazanie i zarazem rozumowanie (pewien fragment
    wyniku pewnego rozumowania);

    pieklo jest w gestii dedukcji, po prostu z pewnych zalozen
    (sprawiedliwosc, madrosc) wynikaja pewne konsekwencje (nalezna
    odplata dla tych co wykonuja albo akceptuja niesprawiedliwosc)
    - dzisiejsi kasorobni prawnicy rozpukna sie w piekle
    tak samo jak ci sprzed dwu tysiecy lat

    >"Prawo" (niektórzy, w tym ja, mówią "lewo") służy prawnikom. Służy też
    >państwu do dyscyplinowania motłochu i trzymania go z mordą przy ziemi.
    >[Tu nie ma drwiny, ani szyderstwa.]

    sa dobre 'prawa' i zle 'prawa' - po prostu klasyczna walka dobra ze zlem -
    sorki ale to chyba wszystko na ten temat, znikam
    bo jestem zmeczony