  • Data: 2011-05-21 13:55:21
    Temat: Re: nie oddanie trzech stow
    Od: " " <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    > Napisz jej po prostu pismo (wyślij listem poleconym), w którym żażądaj
    > zwrotu pieniędzy w terminie 14 dni, zgodnie z jej pisemnym oświadczeniem o
    > tym, ile jest Ci winna. Podaj nr konta, na które ma dokonać wpłaty. W
    > piśmie oświadcz, ze jezeli w ww terminie pieniądze nie wpłyną na konto,
    > zgłosisz w US fakt wynajmowania przez nią lokalu bez opodatkowania (jej
    > oświadczenie jest na to dowodem).
    > I jeśli nie wpłaci, rzeczywiście to zgłoś.

    OK, dzieki za rade, zrobie tak, to dobry sposob - poczekam
    tylko jeszcze zobacze czy uda mi sie pogadac z nia osobiscie
    bo bede w jej okolicy za tydzien i chyba dopisze w pismie tez
    o tym postepowaniu upominawczym ze moge wniesc.
    Licze sie nawet ze strata tych 3 stow ale nie chcialbym jednak
    odpuscic zupelnie i chocby zamienic na jakies doswiadczenie -
    i tak wygadanie sie u o tym mw w polowie zniwelowalo 'oszolomienie'
    wynikle z tej proby zlewania mnie.
    W sumie to nie piewszy w zyciu problem z wlascicielami stancji
    (ktorych fach zauwazylem czesto czyni jakby sukinkotami) ale kiedys
    bylem na tyle 'mlody' ze nie umialem nic zrobic;