  • Data: 2011-05-21 13:24:30
    Temat: Re: nie oddanie trzech stow
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 20 May 2011 16:35:36 +0000 (UTC), f...@g...pl
    napisał(a):

    > nie mam sklonnosci mafijnych ale tak jak kurt cobain 'wierze
    > w zemste' co po prostu wynika z pragnienia by glupota i zlo
    > wstecznie wrocily i odwinely tym ktorzy ja w swoich robaczych
    > umyslach zasilaja (wlaczajac a nawet ze szczegolnym uwzglednieniem
    > wszelkiego rodzaju wladz - ludzie prywatni raczej nie robia tak tyle
    > zla ile roznego rodzaju funkcjonariusze w poczuciu wladzy - bo to
    > zwykle pewnego rodzaju 'kasorobna' mafia bez poczucia i swiadomosci
    > swojej glupoty zbyajaca sie odpowiedzialnosci za miliony przypadkow
    > przemocy czy nieszczesc jakie produkuja itd)

    Napisz jej po prostu pismo (wyślij listem poleconym), w którym żażądaj
    zwrotu pieniędzy w terminie 14 dni, zgodnie z jej pisemnym oświadczeniem o
    tym, ile jest Ci winna. Podaj nr konta, na które ma dokonać wpłaty. W
    piśmie oświadcz, ze jezeli w ww terminie pieniądze nie wpłyną na konto,
    zgłosisz w US fakt wynajmowania przez nią lokalu bez opodatkowania (jej
    oświadczenie jest na to dowodem).
    I jeśli nie wpłaci, rzeczywiście to zgłoś.
    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

    Prawda o GMO: