  • Data: 2022-12-08 00:58:18
    Temat: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prawdę mówiąc nie mam do końca przekonania czy to prawda (tak, wiem,
    > badania),

    Linki podawałem wiekokrotnie - poratować?;)

    > ale nawet jeśli tak, to mamy 3 miesiące gdzie działała
    > niehomeopatycznie.

    Ale dalej chciano kamieniować niezaszczepionych, mimo że zaszczepieni
    nie mieli już żadnej ochrony przed zakażeniem i transmisją. Po trzech
    miechach nie można było wziać kolejnej dawki, a w końcu zaprzestano
    testowania, bo wychodziło okrągłe zero.

    > Tzn. takie wnioski wysnułeś, ale niekoniecznie inni wysnuli podobne.

    Więc się mylili. Trochę słabo, że oni mieli po swojej stronie "naukowy
    konsensus" a ja wiedzę z liceum (i modelowania układów dynamicznych ze
    studiów). Co nimi kierowało?

    > Z grypą mamy NN-lat doświadczenia, z C19 NN-miesięcy.

    No ale oni mieli ponoć naukowy konsensus za sobą;) A nauka mówi, że
    koronawirusy szybko mutują i best co nauka może dać to szczepionka na
    poziomie grypy sezonowej (ze wszystkim konsekwencjami - słaba, krótko
    działająca i wymagająca upgrejdu przed sezonem). Jakoś tego nie widziałem;)

    > Nauka jest probabilistyczna. Skutki zaistnienia zdarzenia o poziomie
    > prawdopodobieństwa nawet 10% mogą być zaś katastrofalne.

    Więc powinniśmy mieć stan lokadałnu non stop ze względu na grypę - która
    spowodowała już 4 pandemię w tym trzy rasistowskie;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!