  • Data: 2022-12-09 07:29:22
    Temat: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyjaśniałem juz ze 3x o co MZ chodziło.

    A ja ze trzy razy, że zmiana nazwy... nic nie zmienia - poza beką z tych
    co to rozpropagowali.

    > Masz różne grupy oszołomów i oportunistów, które zawsze próbują żerować
    > na faktycznym problemie.

    Nie wątpię. Na pandemii wiele ludzi zarobiło krocie. Oportuniści - tak.
    Oszołomy - raczej nie;)

    > Masz więc, głupie, wojujące "feministki",

    No i właśnie te wojujące przebijają się do świadomości społecznej. I coś
    tam zyskują. Może nie to co by chciały, ale jednak to czego nie uzyskały
    te "normalne". Okno owertona czy jakoś tak.

    Ci spindoktorzy od kowida stosują dokładnie taką samą taktykę -
    szczepienia zapobiegają zachorowaniom > może nie zapobiegają ale
    zmniejszają transmisją > może nie zmniejszają transmisji ale ciężkość >
    może nie tak bardzo, ale zawsze > może jak nie jesteś w grupie ryzyka to
    w zasadzie niewiele dają ale przynajmniej nie jesteś szurem;) Gdyby od
    początku powiedzieli - mamy szczepionkę, ale to raczej taka jak na grypę
    czyli słabo, to raczej nie byłoby całego tematu nielegalnego
    dyskryminowania neszczepów. Teraz problemem jest grypa i _jak_narazie_
    nikt nieszczepów nie ściga (ale pewnie zaraz będzie - raz użyty przez
    władzę precedens zawsze bedzie przez nią wykorzystywany).

    > których głównym MO jest nienawiść do mężczyz. Masz też gejów
    > ekshibicjonistów i parę innych nieciekawych typów. Nie oznacza to, że
    > kobiety nie są dyskryminowane i geje nie są dyskryminowani.

    I tu podobnie - ja nie kwestionuję, że szczepienia są - jakąś tam
    (gównianą i krótkotrwała ochronę przed zachorowaniem dają, przed ciężkim
    przebigem już zauważalną). Tylko mówię, że skoro nie zapobiegają
    transmisji to cała szopka z uzasadnianiem tępienia nieszczepów "zaszczep
    się dla innych bo babcia umrze" jest z dupy wzięta. A i lokadałny też
    były przeprowadzone wbrew logice i ktoś powinien się z tego gesto
    tłumaczyć. Tu jest dokładnie ta sama sytuacja - przebiły się radykalne
    poglądy "naukowców" (tak naprawdę polityków, który sobie dobrali
    pasujących im "naukowców") ze szkodą dla tych normalnych.

    BTW - jak już pisałem, państwo miało wszelkie narzędzia żeby szczepienia
    były obowiązkowe - jedno rozporządzenie ministra. Ale z jakiegoś powodu
    minister nie znalazł do tej pory czasu żeby nawet wpisać kowid na listę
    chorób zakaźnych a co dopiero szczepień obowiązkowych. Czemu? Nie chciał
    wziąć odpowiedzialności czy po prostu modus operandii władzy to
    napuszczanie jednych na drugich (podpierane "naukowym kompromisem")?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!