  • Data: 2022-12-10 00:26:02
    Temat: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-12-09, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Albo przechodzili bezobjaowo:P

    U nas był reżim testowy. Jak miałeś chorego w domu, to mogłeś normalnie
    wyjść z domu wyłącznie z negatywnym ART. I tak każdego dnia póki chory
    miał pozytywny ART.

    > Bo agencje dopuszczające cykały się, czy jednak co trzy miechy strzał to
    > nie za często?

    W którymś momencie ta przerwa sięgała zdaje się dobrze ponad pół roku?

    > Stąd, że jednak nie była to ebola i że ewoulowała w stronę kataru.

    Jak naukowcy powiedzieli, że prawdopodobieństwo wyrzucenia liczb 2 do 6
    jest 5/6 a wyrzucono 1 to się mylili :)

    > Dokładnie - obecnie to grypa jest większym problemem.

    W tym konkretnym momencie. Ale możesz porównać śmiertelność za np. 10 lat
    wstecz. Możesz, prawda? :)

    > Świńska chyba miała niezłe żniwo.

    Chyba jednak nadal rząd wielkości mniejsze.

    --
    Marcin