  • Data: 2022-12-12 00:37:41
    Temat: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-12-11, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Zdarzyć się może wszystko. Nie znaczy to że należy na wszystko reagować
    > sraniem żarem i prewencyjnymi lokadałnami. Jeszcze raz - lokdałny były
    > wprowadzane (albo inaczej powinny być, bo po co były to chuj wie), żeby
    > zapobiec zapchaniu służby zdrowia a nie finalnemu ograniczeniu ilości
    > zachorowań - finalnie choruje mniej więcej tyle samo ludzi ale w
    > dłuższej perspektywie i tyle (co może być korzystne bo jak pisałem wirus
    > ewoluuje w stronę mniej śmiertelnego, choć z drugiej strony przy
    > lokdałnie mutuje wolniej).

    Inni ocenili sytuację inaczej. Nie znam się na ewolucyjności wirusów
    więc nie mam jak argumentować, ale oczekiwanie, że moze się zmutować w
    dużo bardziej zjadliwe gówno wydaje mi się całkiem racjonalne.

    > Ale co ma oznaczać emotek? Powiażnie - gdyby tak samo jak kowida

    Że pownownie, nic nie da się okreslić na 100% więc zawsze można próbować
    podważać dowolne warunki i metodologie.

    > No ale jednak kowid wypada marnie przy grypie. Czmu nie sramy żarem cały
    > czas o tą grypę - jakeś prewencyjne lokdałny, wyrzucanie z pracy

    Juz pisałem: z grypą mamy trochę dłużej do czynienia.

    --
    Marcin