  • Data: 2022-12-10 08:30:54
    Temat: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > U nas był reżim testowy. Jak miałeś chorego w domu, to mogłeś normalnie
    > wyjść z domu wyłącznie z negatywnym ART. I tak każdego dnia póki chory
    > miał pozytywny ART.

    Mógł bezobjawowpo przejść wcześniej. Tak jak pisałem - 80% krwiodawców w
    UK ma przeciwciała po przechorowaniu.

    > W którymś momencie ta przerwa sięgała zdaje się dobrze ponad pół roku?

    No tak. Buster miałem rok temu, skierowanie na kolejny dostałem pod
    koniec września. W marcu miałem już zerową odporność a ci "naukoffcy"
    dalej twierdzili że ja z zerową odpornością ale szczepiony powinienem
    mieć umiarkowane prawa człowieka, natomiast ty którzy nie są
    zaszczepieni i tak samo nie mają odporności należy praw człowieka
    pozbawić. Skądinąd ogarnięci i umiarkowani politycy wzywali do
    _uprzykrzania_ życia nieszczepom aż im się odechce tak żyć. Przykra
    sytuacja...

    > Jak naukowcy powiedzieli, że prawdopodobieństwo wyrzucenia liczb 2 do 6
    > jest 5/6 a wyrzucono 1 to się mylili :)

    Dobry przykład. Zakładam się z naukowcem - on wybiera - myślisz, że
    będzie obstawiał 1, czy 2-6? Skąd w takim razie tylu co "obstawiało 1"?

    > W tym konkretnym momencie. Ale możesz porównać śmiertelność za np. 10 lat
    > wstecz. Możesz, prawda? :)

    Prawdę mówiąc nie mogę:P Nie ma miarodajnych danych. Są dostępne tylko
    statystyki gdzie grypa była przyczyną zgonu (a i to nie zawsze - po
    prostu w wielu krająch ludzie umierali jak byli starzy i nikt z tego
    sensacji i testów nie robił) . Wcześniej nikt nie wpadł na pomysł, zeby
    testować wszystkich zmarłych na grypę i jeśli wykryją wirus to wpisywać
    jako przczynę "grypa + choroby współistnirejące". Nie zastanawiało cię
    czemu umierali głównie ci, co i tak umierali? Już kiedyś o tym pisałem -
    gdyby zacząc testować tak na opryszczkę i wpisywać każdemu zmarłemu
    "opryszczka +choroby współistniejące" to okazała by się ona śmiertelną
    chorobą. W zasadzie w 100% smiertelną:P

    No i w ciemno mówię, że 10 lat temu tez grypa była większym zagrożeniem
    niż kowod;)

    > Chyba jednak nadal rząd wielkości mniejsze.

    Dokładnie o rząd wielkości. A teraz weż pod uwagę, że zgonów na kowid
    było mniej więcej 10 razy mniej niż na "kowid z chorobami
    współistniejącymi" i już masz tylko dwa razy mniej jak na kowid. Teraz
    dodaj że na świńską grypę nie było masowego testowania (więc wyłapywane
    tylko częśc ofiar) i trwała krócej (więc do tej samej ilości ofiar
    musiała "pracować" intensywniej) wychodzi ci, że... ta świńska grypa nie
    była wcale mniejszą pandemią od kowid, tylko miała po prostu gorszych
    rzeczników prasowych:P

    Dobra - hiszpanka 50M vs 6,5M kowid. Dodatkowo wtedy populacja świata
    miała jakieś 1,6 miliarda a nie jak teraz 8. Co odpowiada "skuteczności"
    0,081% dla kowida i 3,125% dla hiszpanki. Dalej jesteś przekonany że to
    nie grypa była większą pandemią?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!