  • Data: 2022-12-09 00:31:13
    Temat: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-12-07, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Linki podawałem wiekokrotnie - poratować?;)

    No dziwi mnie nieustająco z obserwacji szeroko rozumianego otoczenia (w
    tym w PL), że ludzie się jakoś nie aż tak łatwo zarażają. Mnie dopadło w
    9 miesięcy po szczepieniach, mimo, że miałem osoby chore w domu w kilka
    miesięcy po, a potem w 7mym miesiącu. Na kopy jest takich historii. Może
    metodologia była błędna? :) lub wnioski? :)

    > Ale dalej chciano kamieniować niezaszczepionych, mimo że zaszczepieni
    > nie mieli już żadnej ochrony przed zakażeniem i transmisją. Po trzech
    > miechach nie można było wziać kolejnej dawki, a w końcu zaprzestano
    > testowania, bo wychodziło okrągłe zero.

    A właśnie, dlaczego nie można było dostać tej kolejnej dawki?

    > Więc się mylili. Trochę słabo, że oni mieli po swojej stronie "naukowy
    > konsensus" a ja wiedzę z liceum (i modelowania układów dynamicznych ze
    > studiów). Co nimi kierowało?

    Skąd wniosek, że się mylili?

    > No ale oni mieli ponoć naukowy konsensus za sobą;) A nauka mówi, że
    > koronawirusy szybko mutują i best co nauka może dać to szczepionka na
    > poziomie grypy sezonowej (ze wszystkim konsekwencjami - słaba, krótko
    > działająca i wymagająca upgrejdu przed sezonem). Jakoś tego nie widziałem;)

    No ale też widać, że to jednak nie grypa i naukowego konsensusu do tego
    nie trzeba.

    > Więc powinniśmy mieć stan lokadałnu non stop ze względu na grypę - która
    > spowodowała już 4 pandemię w tym trzy rasistowskie;)

    Z podobną w ostatnich pokoleniach smiertelnością?

    --
    Marcin