  • Data: 2022-12-11 03:11:39
    Temat: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-12-10, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Mógł bezobjawowpo przejść wcześniej. Tak jak pisałem - 80% krwiodawców w
    > UK ma przeciwciała po przechorowaniu.

    Ja tu mówię o swoich obserwacjach i że z nich trochę mi dziwnie wynika
    brak tej skuteczności po 3ch miesiącach.

    > No tak. Buster miałem rok temu, skierowanie na kolejny dostałem pod
    > koniec września. W marcu miałem już zerową odporność a ci "naukoffcy"
    > dalej twierdzili że ja z zerową odpornością ale szczepiony powinienem
    > mieć umiarkowane prawa człowieka, natomiast ty którzy nie są
    > zaszczepieni i tak samo nie mają odporności należy praw człowieka
    > pozbawić. Skądinąd ogarnięci i umiarkowani politycy wzywali do
    > _uprzykrzania_ życia nieszczepom aż im się odechce tak żyć. Przykra
    > sytuacja...

    Więc trochę to wszystko wygląda, że albo szczepionki jednak działają
    ochronnie ponad te 3 miechy, albo w ogóle nie działają.

    > Dobry przykład. Zakładam się z naukowcem - on wybiera - myślisz, że
    > będzie obstawiał 1, czy 2-6? Skąd w takim razie tylu co "obstawiało 1"?

    Myśle, że powie, że prawdopodobieństwo wystąpienie (tu wylosowania)
    jakiegoś zdarzenia jest np. 100/6, i że trzeba jednak uważać, bo może
    się to jednak zdarzyć, po czym wystąpi inne, korzystniejsze zdarzenie, a
    Ty stwierdzisz, że się pomylił :)

> [...]
    > statystyki gdzie grypa była przyczyną zgonu (a i to nie zawsze - po
    > prostu w wielu krająch ludzie umierali jak byli starzy i nikt z tego
    > sensacji i testów nie robił) . Wcześniej nikt nie wpadł na pomysł, zeby
    > testować wszystkich zmarłych na grypę i jeśli wykryją wirus to wpisywać
    > jako przczynę "grypa + choroby współistnirejące". Nie zastanawiało cię
    > czemu umierali głównie ci, co i tak umierali? Już kiedyś o tym pisałem -
    > gdyby zacząc testować tak na opryszczkę i wpisywać każdemu zmarłemu
    > "opryszczka +choroby współistniejące" to okazała by się ona śmiertelną

    No to faktycznie, nic się nie da tak ustalić :)

    > Dokładnie o rząd wielkości. A teraz weż pod uwagę, że zgonów na kowid
    > było mniej więcej 10 razy mniej niż na "kowid z chorobami
    > współistniejącymi" i już masz tylko dwa razy mniej jak na kowid. Teraz

    A czy ze świńską nie było dokłądnie tak samo, czy też uważasz, że chory
    ze zrujnowanym organizmem był na tą świńską tak samo odpowrny jak
    chodzący okaz zdrowia? :)

    Inne czasy, może inny wirus?

    --
    Marcin