    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Date: Fri, 02 Dec 2022 23:43:28 GMT

    On 2022-12-01, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Bo z jakiegoś powodu wcześniej wszystko wydalone przez WHO było uważane
    > że stanowiska o czysto naukowych podstawach.

    Jakoś mi to musiało umknąć :) Każda duża organizacja działa też w
    określonej przestrzeni socjalno-polityczno-administracyjnej.

    > Chce powiedzieć, że WHO jest organizacją bardziej polityczną niż naukową
    > i tak należy jej stanowisko traktować. Porównałbym ją raczej do
    > wszelkich agend ONZ o których w zasadzie slepo możesz powiedzieć, że
    > większość jest upolityczniona, skorumpowana i nieskuteczna.

    Jak WHO twierdzi, zmieńmy nazwę szczepionki, bo jej obecna może powodować
    niechęć ludzi (niektórych grup) do korzystania z tej szczepionki, to dla
    mnie jest to racjonalny technicznie argument dużo bardziej niż
    polityczny.

    > Ale że jak?

    Argumenty szurów są często tak głupie, że mogą pewnie całkiem skutecznie
    zniechęcać ludzi, bo przecież to coś od/dla małp. Jak to się nadal wcale
    nie żadko zdarza w innym, acz pewnie zachądzącym mocno na szuróoe
    środowisku, "może Ty pochodzisz od małpy!"

    --
    Marcin