  • Data: 2009-07-01 21:15:11
    Temat: Re: nauka jazdy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    guiness pisze:
    > Moim zdaniem normalny człowiek poproszony, zwłaszcza kilkakrotnie, to
    > znalazłby sobie inne miejsce do prowadzenia szkoleń, zwłaszcza że ma

    To ja ciebie proszę, żebyś spłynął z tej grupy i więcej się nie pojawiał.

    Od razu robię to kilka razy: proszę, proszę, proszę, proszę, proszę.

    Jest tyle innych grup dyskusyjnych, zatem albo spłyniesz, albo jesteś -
    z godnie z własną definicją - nienormalny ;->

    [ciach]

    > I po co to oburzanie się .... Bear ma prawo bać się o swój samochód i
    > podejrzewam, że gdyby innym taka sytuacja się zdarzyła to też lekko
    > zaniepokoiliby się o swoje auta. Sam się uważnie przyglądam jak inny

    Uhm. Jasne. I jak ktoś przejeżdża tą samą ulicą, na której znajduje się
    twój Święty Samochód, to zaraz wylatujesz z awanturą, żeby sobie jeździł
    w innej okolicy?