    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nauczyciel mianowany a 5 lat przerwy
    Date: Sat, 11 Oct 2008 09:32:10 +0200

    W odpowiedzi na pismo z sobota 11 październik 2008 03:26
    (autor Piotr
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gcovf3$ujj$1@news.onet.pl>):

    > Nie ma żadnej sali informatycznej? Jaka to szkoła?

    No jest sala informatyczna, ale przez cały dzień zajęta, bo odbywają się tam
    lekcje. Nie ma tam też 40 komputerów a 15.

    > Znów okazuje się, że pracowałem w dziwnych szkołach. Podręczniki mogłem
    > wypożyczyć z biblioteki.

    A skąd ma je mieć biblioteka? Poza tym, ,,podręczniki'' to dla nauczyciela
    za mało.

    > Aaa, stacjonarny komputer jest gorszy, bo to głupota, a głupota albowiem
    > Ty tak twierdzisz. Nie mam pytań.

    Nieważne... Podstaw se ,,stacjonarny'' skoro masz takie zeszłowieczne
    nawyki. Nie ma to znaczenia dla dyskusji.

    > Ba, nie wiedziałem też, że laptopy są tańsze niż komputery stacjonarne.
    > Kolejna nowość.

    No widzisz... Od zeszłego wieku minęło już 8 lat i nieco się świat
    komputerów zmienił. Od kilku lat komputery biurowe migrują do laptopów. Za
    cenę biurowego laptopa ciężko kupić stacjonarny komputer biurowy.
    Stacjonarne to obecnie serwery oraz stacje dla graczy czy grafików.

    > Bo wolę robić to w domu, gdzie mogę sobie puścić muzykę, która mi
    > odpowiada, zrobić kawę, zapalić, mogę sprawdziany sprawdzić akurat gdy
    > mi przyjdzie na to ochota od 22 do 24, bo mam większą elastyczność.

    No widzisz.... A chcesz innych zagonić do siedzenia w sali komputerowej, bez
    biurka, warunków do pracy, bez szafki z rzeczami, na obślinionym
    komputerze, z 30 innymi nauczycielami...

    --
    Tristan