  • Data: 2008-10-11 12:18:15
    Temat: Re: nauczyciel mianowany a 5 lat przerwy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gcp0c4$m6$1@news.onet.pl Piotr <p...@a...net.pl>
    pisze:

    > (...)
    > Skoro chcesz mówić o ogóle i o rozwiązaniach systemowych - podaj konkretne
    > statystyki, ile średnio oddziałów znajduje się w odpowiednich typach
    > szkół, ile jest sal lekcyjnych, bo w tej chwili to, co piszesz, jest na
    > poziomie dziecka 'a wcale, że nie-e, bo ogólnie to jest inaczej i sie nie
    > da'.
    To na jakim poziomie jest wnioskowanie na podstawie jednej, mikroskopijnej
    szkółki?
    A w ogóle to dlaczego ty będąc - jak twierdzisz - nauczycielem nie wiesz o
    takich próbach?
    Nie interesujesz się co się dzieje w resorcie?

    > Konkret. Linki do tego, jak jest.
    Nie da się podać linków do tego, czego nie ma.
    Postaram sie skonkretyzować na ile potrafię i mogę.
    Próby "wymuszenia" 40h w miejscu pracy nauczycieli pojawiły się samorzutnie
    (być może były jakieś nieformalne porozumienia, ale tego nie wiem) w co
    najmniej kilkunastu OP - w każdym razie o tylu wiem z pierwszej reki, czyli
    od pracowników tych szkół oraz po części pracowników samorządowych. Mówiono
    o tym na różnych zebraniach, szkoleniach i prywatnie. Z tego samego źródła
    wiem jak i dlaczego się z tego wycofano.
    Nie mam danych nt. tych szkół i ich bazy lokalowej; pewnie gdybym spytał
    wtedy to bym miał.
    Sam fakt, że tam gdzie próbowano wycofano się z tego świadczy jednak o
    absurdalności i/lub nieopłacalności pomysłu.

    --
    Jotte