    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: nareszcie jest
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <a...@w...eu> <skk7vp$7j2$1@gioia.aioe.org>
    <a...@w...eu> <h...@4...com>
    <6176c9a0$0$542$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <3k80evfo03w8$.6s4e3hxerpql$.dlg@40tude.net> <a...@w...eu>
    <8t8qivy1pwsa.1a46x885t4gv4$.dlg@40tude.net>
    <sl8i8l$tki$1@gioia.aioe.org> <8...@4...net>
    <sl8pnl$oha$1@gioia.aioe.org>
    Date: Tue, 26 Oct 2021 14:30:56 +0200

    On Tue, 26 Oct 2021 13:44:53 +0200, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > To proszę dowiedzieć o sprawie Mai sam początek
    > https://www.youtube.com/watch?v=LXmXYynimC8 jest o tej sprawie
    >
    > Tak przychodzi nauczyciel zaszczepiony, jak się okazuje chory na C19
    > (przynajmniej tak wychodzi mu z testu - który jak twierdzą naukowcy jest
    > całkowicie niewiarygodny, ale pomińmy), część zaszczepiona dzieci nie
    > jest kierowana na kwarantanne, natomiast niezaszczepieni są.

    Jakby skutecznosc szczepionki byla 95%, to powiedzialbym, ze w miare
    rozsadnie.
    Ale znow pewnie sie okaze ze 30% nowych zakazen to osoby zaszczepione.

    Ale ... to szkola, wiec co - polowa dzieci ma chodzic do szkoly, a
    polowa zdalnie?
    W sumie ... niby czemu nie - kamerke sie postawi i niech patrza jak
    nauczyciel temat omawia ...

    > 1) szczepionki tamte są prawidłowo przebadane
    > 2) szczepionki tamte są skuteczne
    > 3) jest to przeciwko rzeczywiście groźnej chorobie

    Ale ale ... czy szpital nie powinien zapewnic odpowiedniej
    sterylnosci? Ewentualnie zaszczepic na swoj koszt, jesli nie zapewnia?

    > ja wiem, niektórzy wolą słuchać reumatologa czy pediatry w sprawie
    > wirusologii, epidemiologii czy szczepień eksperymentalnych, ja wolę
    > jednak słuchać osób znających się na tych rzeczach fachowców, jak dr
    > Wodarg, dr Bhakdi, dr Schiva, dr Pieniążek, prof. Zieliński, prof.
    > Polok, dr Kulldorff, prof. Montagnier itd...

    A co tam slychac u Wodarga - zmienil zdanie, czy nadal walczy?

    J.