  • Data: 2021-10-26 15:38:01
    Temat: Re: nareszcie jest
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jaka sprzeczność? zmniejszanie odporności jest dobre?

    Ale szczepionki zwiększają odporność. I to jest dobre.

    > dałem już, ale może  w innym wątku, masz tu informację czemu
    > przeciwciała te nie są zbyt przydatne
    > https://twitter.com/dvx_ardorensis/status/1450437104
    119451652

    Do tłita? Serio?
    Ale niech ci będzie... zrobię to za ciebie.
    To z tego tłita:
    https://www.ncbi.nlm.nih.gov/labs/pmc/articles/PMC84
    59929/

    Przeczytaj, wyciągnij wnioski. To są spekulacje.

    https://www.deplatformdisease.com/blog/antibody-depe
    ndent-enhancement-and-covid-19-still-no-evidence

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr