  • Data: 2007-05-17 18:00:22
    Temat: Re: [napisy.org] Ponownie... ;)
    Od: Michał <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał napisał(a):
    > Dzielna policja ściga niegodziwców...

    Informacje z jeszcze ostatniejszej chwili: ;)
    http://www.policja.pl/portal/pol/1/6857/

    "Policjanci (...) współpracując z niemiecką policją ..."

    O, to współpraca się zacieśnia. Już jednego hakiera co to "shakował"
    upublicznoiony utwór Depeche Mode dzielni polucjanci już złapali, a sąd
    skazał ignorując istotne wątpliwości.

    "Policjanci zabezpieczyli komputery wraz z nielegalnym oprogramowaniem i
    blisko 2 tys. płyt z pirackimi kopiami filmów."

    Nie można było tak od razu, że to o haki i preteksty chodzi? Znaczy się
    statystyki poprawiamy, tak? Tu odpowiedź osoby zatrzymanej:
    http://di.com.pl/news/16531,1.html

    "Pan Urbański (rzecznik policji - red.) do informacji podał tak naprawdę
    kilka kłamstw, które pewnie mają ukazać jaką to "brawurową" akcję
    przeprowadzono."

    Hmm, to może to jak z Modrzejewskim, kiedy to brawurowo zatrzymano a nie
    potrafiono sformułować aktu oskarżenia?

    "Nie wiem skąd macie informacje o 2000 płyt - zakładam, że to kolejne
    kłamstwo policji."

    No tak, ale przecież przeprowadzono brawurową akcję... :)

    Przypomniałem sobie, jak to kiedyś skurwiała policja w dobrze znanej mi
    sprawie też zatrzymała kilkaset nośników, też była brawurowa akcja i
    podejrzenia. A skurwiali policjanci cieszyli się jak dzieci na ten
    widok. Nawet sobie gratulowali za udaną akcję. :) Mina zrzedła, gdy się
    okazało, że na nośnikach nie ma nic nielegalnego. No taka okazja do
    newsa przeszła koło nosa...

    "U dwójki zatrzymanych administratorów były laptopy z całkowicie
    legalnym oprogramowaniem, w tym u koleżanki laptop firmowy."

    Może notka prasowa była przygotowana przed akcją? :>

    Skurwienie po(mi)licji po okresie odwilży powraca. Zwykłe szukanie
    haków... pfu... nielegalnego oprogramowania w celu połechtania statystyk.

    To ja panie i panowie powoli kończę, bo jutro mam nalot w uzasadnionym
    podejrzeniu, że znieważam organ konstytucyjny. Pal licho, że skurwiała
    policja czy jeszcze bardziej skurwiała prokuratura nie jest organem
    konstytucyjnym, windowsów będą szukać...

    --
    pzdr