  • Data: 2007-05-17 18:03:51
    Temat: Re: [napisy.org] Ponownie... ;)
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po misiącach pracy operacyjnej policja rozbiła jednoosobowy gang
    > wypożyczaczy nośników bez licencji:
    > http://www.policja.pl/portal/pol/1/6606/
    >
    > Nie napisano nic o zatrzymanych windowsach... pewnie zapomniano. Nie wiem
    > czy się śmiać czy płakać.

    Nowy komendant, "wypożyczeni" policjanci z Olsztyna. I w ciągu kilku tygodni
    widać zmiany, m.in. rozbity ten jednoosobowy gang :)

    A na poważnie, w tej chwili policja w tej okolicy przypieprza sie do
    wszystkiego. Proszę sobie wyobrazić, że tu ludzie teraz 2x sie
    zastanawią,zanim przejdą przez ulicę poza pasami. A lokalni kierowcy -
    dotychczas zagorzali przeciwnicy zapinania pasów - bez mrógniecia okiem
    obecnie zapinają.