  • Data: 2008-06-13 10:16:10
    Temat: Re: "naloty" policji na akademiki
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W poście <s...@g...mierzwiak.com>
    januszek <j...@p...irc.pl> m.in. napisał(a)::

    > No jak nie zostanie to sobie pomyślę, że kolegę Admina fantazja
    > poniosła ;)

    Przy zatrudnieniu każdy musi podpisać żę zapoznała się z "zasadami"
    panującymi w firmie - gdzie napisano jak wół m.in., że nie wolno
    przechowywać na komputerach, bez wiedzy i zgody admina - żadnych plików nie
    związanych z działalnością firmy i pracą na jej rzecz wykonywaną i że za
    złamanie tego grozi od nagany do zwolnienia włącznie. Nie nwikam w aspekt
    prawny dokładnie, bo ja tylko kazałem ochronie dopilnować, aby Pan się
    spakował szybko i odprowadzić go do kard, a następnie za bramę firmy. Te
    zasady to w rzeczywistości kilka dokumentów, takich jak regulamin pracy,
    dokument określający politykę bezpieczeństwa w zakresie obiegu dokumentów i
    kilka pomniejszych. Owy Pan sądził, że nikt tego nie egzekwuje i się
    pomylił. Zasady zostały wprowadzone po tym, jak jeden z pracowników z
    komputera firmowego dokonoywał oszustw na allgro i w efekcie końcowym we
    firmie pojawiła się policja. Wcześniej pracownicy mieli pełna swobodę.

    --
    Tomasz Motyliński
    ... i do tego jaki ładny :) http://satfilm.pl/~motto77/mydesktop.jpg