  • Data: 2008-06-15 22:20:48
    Temat: Re: "naloty" policji na akademiki
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Motyliński wrote:
    > pomylił. Zasady zostały wprowadzone po tym, jak jeden z pracowników z
    > komputera firmowego dokonoywał oszustw na allgro i w efekcie końcowym we
    > firmie pojawiła się policja. Wcześniej pracownicy mieli pełna swobodę.

    Wiec raczej sugerowalbym kombinacje firewall+proxy+filtr tresci zamiast
    szykanowac ludzi za to, ze lubia sobie przy pracy posluchac ulubionej
    muzyczki. A jak system jest naprawde mission-critical to przecietny
    pracownik* nie powinien miec z takiej maszyny dostepu do internetu
    przede wszystkim. Krotko mowiac, mam wrazenie ze od d..y strony sie ktos
    za to zabral, albo nieudolnosc maskuje przesadnym rygoryzmem.

    Wieslaw