  • Data: 2008-06-13 20:21:58
    Temat: Re: "naloty" policji na akademiki
    Od: "gargamel" <s...@d...lina> szukaj wiadomości tego autora

    > Przy zatrudnieniu każdy musi podpisać żę zapoznała się z "zasadami"
    > panującymi w firmie - gdzie napisano jak wół m.in., że nie wolno
    > przechowywać na komputerach, bez wiedzy i zgody admina

    to admin jest w tej firmie szefem?
    ta zgodz musi być pisemna?

    > żadnych plików nie
    > związanych z działalnością firmy i pracą na jej rzecz wykonywaną i że za
    > złamanie tego grozi od nagany do zwolnienia włącznie.

    a skąd admin może wiedzieć jakie pliki są związane z działalnością i pracą
    firmy?
    czy w tej firmie stanowisko admina połączono z cenzurą?

    p.s. a tam, już weekend ja też sobie pozwalniam kogo się da, a co nie mogę?
    wprawdzie nie mam firmy ale mam wyobraźnie:O)