  • Data: 2007-03-14 08:42:10
    Temat: Re: nakrętki a prawo
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12-03-2007 o 23:47:05 bulekk <b...@t...pl> napisał(a):

    > Kupuje legalnie na faktur? od producenta nakr?tki na butelki z sokami,
    > wygl?daj? one zupe?nie tak samo jak te na alkohol. Nakr?tki nie s?
    > gwintowane, zupe?nie legalnie kupuj? r?czn? maszynk? do tego, tak jak mi
    > radzi producent. Chc? te nakr?tki sprzedawaae, prowadz? DG. Czy kto? mo?e
    > si?
    > do mnie przyczepiae z jakiegokolwiek powodu ? Nie wiem czy fakt tak samo
    > wygl?daj?cych nakr?tek jak te od butelek z wódk?, stwarza tu jaki?
    > problem ?

    Jesli nie ma tam znaku BOLS albo czego w ten desen nie widze problemu.
    Jesli chodzi o samo imitowanie nakretek od wodki - sa przeciez
    papierosy-cukierki dla dzieci. Podobne nakretki sa wlasnie na sokach,
    napojach i tych koncentratach (te soki do rozcienczania - syropy).

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.