  • Data: 2007-03-14 20:38:34
    Temat: Re: nakrętki a prawo
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 13-03-2007 o 14:40:01 bulekk <b...@t...pl> napisał(a):

    > Mieszkam w strefie przygranicznej, pod sam? granic?. Tutaj wiele s?yszy
    > si?
    > o kontrolach i ujawionych kontrabandach, przy okazji o skonfiskowanych
    > nakr?tkach (bez ?adnego znaku, loga itp). Czy w takim razie nie b?d? mia?
    > nieprzyjemno?ci, je?li kto? kupi ode mnie nakr?tki i pó 1/4 niej zostan? mu
    > one zabrane ?
    > Nie chcia?bym mieae z tego powodu ?adnych nieprzyjemno?ci, gdy? nigdy nie
    > by?em karany i nie chcia?bym byae.

    Moze sie okazac, ze to podobna plotka do antypirackich oddzialow
    specjalnych konfiskujacych zawartosc mieszkania od dysku twardego do kota
    wlacznie. Jesli zabieraja nakretki to musza miec ku temu wazny powod. Np.
    zastanie u tego samego klienta jeszcze 60 gasiorow, kanistry ze spirytusem
    i komplety banderolek :)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.