  • Data: 2013-04-19 01:30:33
    Temat: Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-18 19:34, Maruda pisze:

    > - zmienić mieszkanie,
    > - poprzestać na kablówce,

    W moim bloku na ogół wszyscy maja kablowkę, chociaż na dachu jest sporo
    takich normalnych anten, może do lepszego sygnału z radia czy ciort tam
    wie. Stawianie anten na dachu jest zabronione, ale widocznie nie dla
    znajomych królików z administracji. Tych anten ciągle przybywa. Niedawno
    była tylko jedna.

    > - dogadać się z sąsiadem i przeciągnąć kabel.
    >
    > Nigdzie nie napisano, że wszystkim ma być tak samo dobrze/lekko. Np.
    > mieszkańcy ostatnich pięter mają najgorzej, jeśli przestanie działać
    > winda, a to się zdarza.

    Ale mają lepiej, bo sąsiad ich nie zaleje, a z dachu rzadko kapie do
    mieszkania.
    Ponadto nie słyszą buciorów itp sąsiadów nad głową.

    > "W życiu" bym nie pozwolił byle-komu, nawet firmie na dziurawienie
    > dachu. No - chyba, że z kaucją gwarantującą pokrycie kosztów naprawy
    > poszycia i comiesięcznym czynszem. Gdy jakaś sieć komórkowa chciała na
    > naszym dachu postawić swoje anteny, to byłem "za". Ale oni proponowali
    > czynsz rzędu 2.5kpln.

    Nie wiem ile administracja dostaje za te anteny komórkowe, ale pewnie
    niemało. Też takie stoja na dachach i nikogo z mieszkańców nawet nie
    zapytano, czy się zgadza czy nie.

    --
    animka