  • Data: 2005-01-20 22:26:24
    Temat: Re: myĹ?liwy zabiĹ? mi psa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Marta Wieszczycka wrote:

    > Szczucie na mniejsze zwierzątka podpada pod przyczynienie się
    > właściciela, pod sugestię, że pies jest niebezpieczny i może warto go
    > właścicielowi odebrać. Ale to już inna historia.

    Wiesz, też bym wolał, żeby istniały fazery, które można ustawić na
    obezwładnianie ;) i są przy tym w pełni skuteczne.

    Ale niestety nie istnieją. Gdybym miał w ręku właściwie jedyną obecnie
    istniejącą skuteczną broń (czyli palną), to pies atakujący mnie lub
    poszczuty na kota dostałby kulkę.

    No, ale to akademicka dyskusja, bo broni nie mam (pomijając kwestię
    zezwolenia, to dość kosztowna impreza ;) ) - na szczęście póki co w tych
    sporadycznych przypadkach rzucenia się na mnie lub na kota psa, pieprz w
    spraju jako-tako zadziałał.